(در حل تکمیل//
1 |
عنوان پژوهش |
|
فارسی:تاثیرات مثبت و منفی اینستاگرام بر نوجوانان
انگلیسی: |
2 |
مشخصات دانشآموز |
|
|
نام و نامخانوادگی:محمدظفری |
شماره دانشآموزی: 84 |
||
پایه: هفتم |
رشته تحصیلی: هوانوردی |
||
شماره همراه:09024585051 |
نشانی پست الکترونیک:mzafari.blog.ir |
3 |
راهنمایی و مشاوره |
|
|
استاد راهنما:سجادمزینی |
استاد مشاور: حمزه جعفری |
4 |
واژگان کلیدی |
|
|
فارسی:تاثیر.اینستاگرام.جامعه
|
|||
انگلیسی: Perfect.Instagram.Society |
5 |
نوع پژوهش |
|
|
بنیادی کاربردی = کاربردی |
|||
توصیفی تبیینی اکتشافی = توصیفی |
|||
کیفی کمی تلفیقی = کیفی |
6 |
بیان مسأله |
|
|
اینستاگرام وسیله ای برای ارتباط با دیگران است ولی اینکه چه افرادی با آن کار میکنند و اینکه چه افرادی متخصص در این زمینه هستند و چگونه از آن استفاده می کنندو... |
7 |
ضرورت و اهمیت پژوهش |
|
|
ما در این مقاله به بررسی اثرهای اینستاگرام بر روی مردم و جامعه می پردازیم که چگونه از آن باید استفاده کرد. |
8 |
اهداف پژوهش |
|
|
تاثیرهای مثبت و منفی اینستاگرام در جامعه |
9 |
سؤالات پژوهش |
|
|
اینستاگرام چیست؟ چه تاثیری بر جامعه دارد؟ |
10 |
فرضیهها |
|
|
اینستاگرام وسیله ارتباطی درستی است. |
11 |
تعریف مفاهیم |
|
|
اینستاگرام: وسیله ارتباطی در جامعه است. تلگرام:مانند اینستاگرام وسیله ارتباطی ولی بهتر از اینستاگرام است. |
12 |
مروری بر پژوهشهای پیشین |
|
|
در مورد این موضوع مقالاتی نوشته شده هست. |
13 |
چارچوب نظری |
|
|
نظر دیگران این است که این وسیله مفید است و برای ارتباط با دیگران است. |
14 |
الف: روش پژوهش ب: مراحل اجرای پژوهش |
|
الف روش اسنادی ب مراجعه به سایت های معتبر |
15 |
جامعه آماری یا جامعه مورد بررسی |
|
|
اینستاگرام |
16 |
شیوه و ابزار گرد آوری دادهها |
|
|
|
17 |
اعتبار و پایایی پژوهش |
|
|
تحقیق بر روی اینستاگرام |
18 |
شیوه و ابزار تجزیه و تحلیل |
مراجعه به سایت های معتبر
19 |
فهرست منابع (بر اساس شیوه نامه ای پی ای) |
|
افراد متخصص و افرادی که در این رابطه تخصص دارند. |
20 |
محل امضاء |
|
|
|
نام و نام خانوادگی پژوهشگر: محمد ظفری |
امضاء
|
تاریخ
|
||
نام و نام خانوادگی استاد راهنما: سجاد مزینی |
امضاء
|
تاریخ
|
||
نام و نام خانوادگی استاد مشاور: حمزه جعفری |
امضاء
|
تاریخ
|
||
نام و نام خانوادگی معاون پژوهش: حمزه جعفری |
امضاء
|
تاریخ
|